Pagrindinė užduotis – atnaujinti el. parduotuvės dizainą išlaikant įmonės sukurtą identitetą. Viena didžiausių užduočių buvo sujungti trijų šalių – Lietuvos, Latvijos bei Estijos – parduotuves elektroninėje erdvėje, taip suteikiant klientui ir jo komandai galimybę viską valdyti iš vienos sistemos. Šiam poreikiui įgyvendinti buvo pasirinkta gerai žinomos PrestaShop turinio valdymo sistemos teikiama funkcija – Multistore.
www.renginiopartneris.lt – tai kompleksinė el. parduotuvė, išsiskirianti savo logika. Nors paprastas vartotojas jos nemato, tačiau iš programinės pusės svetainėje egzistuoja gan sudėtingi algoritmai, jog pavyzdžiui būtų apskaičiuojama ir prekės puslapyje teisingai išvedama numatoma pristatymo data. Klientui buvo itin svarbu išparduotoms prekėms taikyti alternatyvių prekių logiką, kuomet sistema ieško kokias alternatyvas būtų galima pasiūlyti konkrečiai prekei.