Problema, kuri paskatino eiti pokyčių link – neaiškus ir sudėtingai suprantamas informacijos pateikimas, sudėtingi ir pasenę techniniai sprendimai, neaiški navigacija, taip pat nebuvo apibrėžtas prekės ženklas ir sekama vientisa komunikacija. Tad pagrindinė užduotis – sukurti funkcionalią reprezentacinę svetainę, kurioje būtų teisingai pristatomas Turto Bankas kaip institucija, jos veikla ir nauda valstybei, išgrynintas Turto Banko, kaip darbdavio, įvaizdis.
Siekiant iškomunikuoti valstybinės institucijos vertybes ir darbo etiką, sukūrėme unikalų puslapio dizainą. Vizualioji dalis indikuoja apie įstaigos rimtumą, atsakingumą ir atvirumą prisitaikant prie plataus spektro vartotojų auditorijos.
Interneto svetainė buvo pritaikyta neįgaliųjų poreikiams, fiziniams ir juridiniams asmenims, valstybės atstovams, kompetetingoms institucijoms ir nevyriausybinėms organizacijoms, taip pat UAB Turto Bankas esamiems ir būsimiems darbuotojams. Išpildėme vieną svarbiausių lūkesčių – lengvas ir greitas informacijos pasiekiamumas bei greitai perprantama administravimo pusė.