Galingas.lt
Klientų aptarnavimo ir užsakymų valdymo sistema
Klientas
UAB Galingas LT
Užduotis
Sukurti sistemą, kurioje būtų galima patogiai pateikti užsakymus ir juos administruoti.
Darbo procesas
Galingas.lt problema – anksčiau visi užsakymai ir komunikacija su klientais buvo atliekama įvairiomis komunikavimo priemonėmis (el. paštu, įvairiomis žinučių platformomis ir pan), tad užsakymų procese vis atsirasdavo klaidų, nesusikalbėjimo su klientais, nebuvo užsakymų istorijos ir atsekamumo.
Siekdami pagerinti teikiamų paslaugų kokybę sukūrėme užsakymų valdymo sistemą, kurioje įgyvendintas užsakymų apdorojimo procesas, integruota keletas mokėjimo sistemų, bei sukurti komunikacijos įrankiai, kurie leido užsakymus administruoti greičiau, patogiau, bei išvengti klaidų.
Technologijos
Šiame projekte panaudotos technologijos:





Atlikti darbai
Patogi registracija.

Lengvas paslaugų užsakymo procesas.

Mokėjimo sistemų integracija.

Lengvas užklausų administravimas, bei komunikacija su klientu.
